esite, kansi ja aukeama

Fastroi Oy – markkinointimateriaalien uudistus

Fastroi on Suomen johtava sosiaalihuollon tietojärjestelmiä kehittävä yritys. Hilkka- ja Nappula-järjestelmät ovat käytössä kotihoidossa, lastensuojelussa, mielenterveys- ja päihdepalveluissa, niin yksityisellä kuin kuntasektorilla.  Ohjelmistojen loppukäyttäjiä on Suomessa yli 40 000 hoiva-alan työntekijää.

Markkinointimateriaalien uudistus tuo yritykselle raikkaan ilmeen

Saitko ajatuksen, että yrityksesi markkinointimateriaali kaipaa päivitystä? Markkinointimateriaalien uudistus voi tehdä suuren eron siihen, miten asiakkaat kokevat brändisi – ja miten erottuva olet kilpailijoihin verrattuna.

Sain projektiksi suunnitella, miten it-ratkaisujen markkinointia voisi selkeyttää hoiva-alan ammattilaisille. Tavoitteena oli tuoda paremmin esiin yrityksen arvo välittäminen ja tuoda se osaksi kaikkea viestintää ja visuaalista ilmettä.

Design ilme - markkinointimateriaalien uudistus

Kokonaisvaltainen markkinointimateriaalien uudistus

Uudistus sisälsi:

  • Tekstien suunnittelun ja kirkastamisen

  • Visuaalisen ilmeen freesauksen

  • Uuden kuvamaailman ja valokuvauksen (markkinointi- ja fiiliskuvat)

  • Tuote-esitteiden suunnittelun

  • PowerPoint-esityspohjat

  • Messumateriaalit ja roll-upit

  • Uutiskirjepohjat

  • WordPress-sivujen etusivun ulkoasun päivityksen

Lopputuloksena syntyi selkeä ja nykyaikainen kokonaisuus, joka tukee yrityksen tavoitteita ja arvoja kaikissa kanavissa.

Miksi markkinointimateriaalien uudistus kannattaa?

Hyvin suunniteltu markkinointimateriaalien uudistus voi tehdä brändistäsi selkeämmän, houkuttelevamman ja kilpailukykyisemmän. Se ei ole pelkkä visuaalinen päivitys, vaan kokonaisuus, joka tukee yrityksen kasvua, vahvistaa asiakaskokemusta ja viestii kehityksestä.

  1. Vastaa ajan vaatimuksiin – moderni ilme tuo yrityksen lähemmäs asiakkaiden odotuksia.

  2. Vahvistaa tunnistettavuutta – yhtenäinen brändi jää helpommin mieleen.

  3. Parantaa asiakaskokemusta – houkutteleva ulkoasu lisää luottamusta.

  4. Motivoi henkilöstöä – raikas ilme voi lisätä ylpeyttä ja inspiraatiota.

  5. Tukee kasvua – uudistus voi avata ovia uusille asiakkaille ja markkinoille.

  6. Viesti kehityksestä – brändiuudistus kertoo, että yritys on mukana ajassa ja valmis kehittymään.

“Katariina on markkinoinnin moniosaaja ja tehopakkaus!”

Katariina työskenteli Fastroin markkinointitiimissä Marketing Specialist -tehtävässä lähes kaksi vuotta ja lisäksi teimme yhteistyötä hänen oman yrityksen kautta vuoden ajan. Katariina on markkinoinnin monilahjakkuus; hänellä on visuaalista silmää, hän on erinomainen valokuvaaja, omaa sekä upeat graafikon että sisällöntuottajan taidot. Työssään hän loi erinomaisia markkinoinnin ja viestinnän materiaaleja sekä sisältöjä aina kohderyhmän tarpeet huomioiden. Hän mm. uudisti Fastroi brändiä, järjesti onnistuneita tapahtumia, kehitti harjoittelijaohjelman sisältökonseptin yhdessän HR:n kanssa sekä toteutti myneva brändiuudistusta myneva Groupissa. Katariina on työntekijänä tehopakkaus, markkinoinnin moniosaaja, luova ja idearikas. Tiimissä hän toi usein rohkeasti uusia näkökulmia asioihin ja oli pidetty työntekijä. Suosittelen Katariinaa lämpimästi markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin.

-Johanna Tanninen, markkinointijohtaja

Katsohan myös nämä